Poznajcie gwiazdę Currywood. Zabawna parodia Biedronki
Nie milkną echa afery związanej z Natalią Janoszek, której kariera została zdemaskowana przez Krzysztofa Stanowskiego. Przypomnijmy, dziennikarz i współwłaściciel Kanału Sportowego rozebrał na czynniki pierwsze całą jej karierę w Bollywood i Hollywood zarzucając jej, że została całkowicie zmyślona, a jej rzekoma sława w Indiach to fikcja. Jego filmy wywołały ogromną burzę sprawiając, że kariera Natalii Janoszek w Polsce zawisła dosłownie na włosku. Celebrytka - według doniesień medialnych, potraciła wszystkie kontrakty. Stacje telewizyjne również nie chcą mieć z nią nic wspólnego.
"Sławę" Natalii Janoszek postanowiła teraz wykorzystać Biedronka, wypuszczając spot reklamowy parodiujący pochodzącą z Bielska-Białej aktorkę.- Czy wiesz kim jest nowa gwiazda Currywood? - brzmi napis otwierający cały spot, który został zamieszczony na TikToku.
Po chwili na ekranie widzimy kobietę, która zaczyna opowiadać o swoim sukcesie w Currywood.
Zagrałam w moim filmie "Pork Curry Wurst", główną rolę - przekonuje nowa "gwiazda" kina.
Chicken Curry Law czy Pork Curry Wurst?
Jest to oczywiste nawiązanie do jednego z "najsłynniejszych" filmów, w którym jedną z ról zagrała Natalia Janoszek. I choć miała tam główną rolę, to sam film nie odniósł wielkiego sukcesu, jak przekonywała polska celebrytka. Biedronka w swoim spocie nawiązuje również do wizyty Natalii Janoszek na festiwalu filmowym w Cannes. - Podczas festiwalu w Ca... Curry! Poznałam nie lada gwiazdy, ale niestety nie miałam czasu na zacieśnianie relacji, bo przygotowywałam się do swojej wielkiej roli - przekonuje gwiazda Currywood.
Biedronka w ten dość nietypowy sposób reklamuje swoje najnowsze produkty prosto z Niemiec.
Parodia od Biedronki zyskała bardzo szybko poklask wśród internautów.
- - nawet biedronka się ryje z Janoszek - napisała Amelka.
- - nie wiem kto to wymyślił ale ... dajcie mu premie - napisał GrU.
- - Czy to Natali Curryoszek? WoW - pisze CrimsonRoss.
Film, który został opublikowany w piątek 25 sierpnia, do tej pory był odtwarzany 1,3 miliona razy i nic nie zapowiada, aby na tej liczbie miało się to zatrzymać.
Listen on Spreaker.