Mieszkańcy liczącej ponad 5 tysięcy mieszkańców Jasienicy na Śląsku Cieszyńskim mają powody do zadowolenia. To właśnie w tej miejscowości powstaje kolejny sklep sieci Lidl Polska. Powstanie nowego sklepu w niedużej miejscowości to odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy cenią sobie łatwy dostęp do szerokiej gamy produktów w atrakcyjnych cenach. Nowy obiekt zlokalizowany jest przy ul. Cieszyńskiej 20.
Wielkie otwarcie zaplanowano na czwartek, 24 lipca 2025 roku, punktualnie o godzinie 6:00. Na pierwszych klientów czekać będzie nie tylko poczęstunek, ale także specjalne promocje na wybrane produkty, które umilą pierwsze zakupy w nowej placówce.
Wielkie otwarcie Lidla w Jasienicy
Nowy sklep w Jasienicy to nowoczesny obiekt o powierzchni sali sprzedaży wynoszącej około 1500 mkw. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano duży i wygodny parking, który pomieści około 100 samochodów. W nowej placówce zatrudnienie znalazło około 20 osób. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 19:00.
Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska
Ekologia i polskie produkty
W trosce o środowisko, w nowym sklepie w Jasienicy zastosowano szereg nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań. Obiekt będzie ogrzewany za pomocą pomp ciepła, a dodatkowo wykorzystano technologię odzysku ciepła z lad chłodniczych. Cały sklep oświetlony jest energooszczędnym oświetleniem LED, a za jakość powietrza odpowiada wentylacja mechaniczna z rekuperacją.
Na półkach nowego sklepu klienci znajdą wszystko, z czego znana jest sieć Lidl. Nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, w tym szerokiego wyboru produktów BIO. Dostępne będzie też chrupiące pieczywo bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”. Klienci będą mogli wybierać spośród popularnych marek własnych, takich jak wędliny „Pikok” czy nabiał „Pilos”. Sieć dba również o osoby na dietach roślinnych, oferując bogaty asortyment w „Strefie Wege”. Ofertę uzupełniają kosmetyki marki „Cien” oraz odzież i produkty przemysłowe w charakterystycznych dla Lidla niskich cenach.
