Truskawkowa rewolucja na przystankach? Nie, to kampania społeczna
Od początku maja mieszkańcy kilku śląskich miast czekając na przystanku autobusowym czują zapach truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii ALDI, które w ten sposób chce zachęcać do kupowania świeżych owoców i warzyw.
W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy sobie za cel pobudzić wszystkie zmysły naszych odbiorców, stąd też sięgnęliśmy również po tak oryginalne rozwiązania, jak pachnące przystanki. To pierwsza tego typu akcja naszej sieci, która mamy nadzieję spotka się z pozytywnym odbiorem i nie tylko wprawi mieszkańców województwa śląskiego w dobry humor, ale również sprawi, że nabiorą oni większej ochoty na warzywa i owoce - mówi Natalia Nowakowska, menadżer ds. strategii i zakupu mediów ALDI Polska.
Przystanki, które pachną truskawkami, można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Aby mieszkańcy województwa śląskiego mogli się jak najdłużej cieszyć aromatem świeżych truskawek, w kampanii wykorzystano innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na stałą aromatyzację przez okres nawet 2 miesięcy. Zastosowane urządzenia dyfuzyjne należą przy tym do najlżejszych i najcieńszych na rynku, dzięki czemu pozostają praktycznie niezauważalne. Za realizację projektu odpowiada firma AMS SA, specjalizująca się m.in. w kampaniach OOH.
W swoich działaniach ALDI przykłada ogromną wagę do jakości i świeżości oferowanych warzyw i owoców – średnio w ciągu roku przeprowadza aż 1400 kontroli produktów z tej kategorii. Analizie podlegają takie parametry jak wygląd, smak, zapach, konsystencja, rozmiar. Sieć od lat prowadzi również specjalny program edukacyjny dla pracowników, w ramach którego regularnie poszerzają oni swoją wiedzę na temat tego, jak sprawdzać świeżość warzyw oraz owoców i wybierać produkty najlepszej jakości - mówi Natalia Nowakowska.
Polecany artykuł: