Darmowy Netflix, Spotify lub smartwatch? Wystarczy, że będziesz jeździć koleją

i

Autor: Archiwum Darmowy Netflix, Spotify lub smartwatch? Wystarczy, że będziesz jeździć koleją

Kolej na promocje

Darmowy Netflix, Spotify lub smartwatch? Wystarczy, że będziesz jeździć koleją

Jazda koleją nie zawsze należy do najtańszych. Jeśli tanio wychodzą lokalne połączenia czy też metrolinie kolejowe, to już za dalsze podróże trzeba sporo zapłacić. Większość osób woli wtedy pojechać własnym autem. Wyjdzie jeśli nie taniej, to tak samo, a komfort jazdy inny. Jak koleje chcą więc przyciągać pasażerów? Prezentami.

O tym, że Polskie Koleje Państwowe nie mają ręki do cen ani do jakości przewozów, nie trzeba nikogo przekonywać. Bilety często są drogie, warunki jazdy średnie, a promocje tak trudne do upolowania, że już szybciej uda nam się złapać porządnego stopa. Fakt też jest taki, że większość Polaków kiedy szuka środka transportu z punktu A do punktu B potrafi sobie znaleźć o wiele tańsze środki lokomocji, niż pociągi. Ba! W wielu przypadkach lepiej pojechać własnym samochodem, bo nawet jeśli nie wyjdzie taniej, to nie będzie drożej. 

PKP Intecity doceni lojalnych pasażerów. Do rozdania Netflix czy smartwatche

Polski przewoźnik raczej zdaje sobie sprawę, że choć nadal może się uważać za pewnego rodzaju monopolistę na rynku transportu między odległymi miastami, to w praktyce coraz więcej na tym może tracić. Żeby zatrzymać przynajmniej obecnych pasażerów chce wprowadzić program lojalnościowy PKP Intercity. Ma ona objąć osoby, które korzystają z połączeń realizowanych przez:

  • TLK (Twoje Linie Kolejowe)
  • EIP (Express InteCity Premium)
  • EIC (Express InterCity)
  • IC (InterCity)

Program będzie działać na tej samej zasadzie, co np. w przypadku stacji benzynowych, przy czym tutaj punkty będziemy otrzymywać za kupno biletu na dane połączenie kolejowe. Później punkty te będziemy mogli wymienić na różne gadżety albo na zniżki. I choć oficjalnego katalogu nagród jeszcze nie ma, to z przecieków wiadomo, że na liście mogą się znaleźć abonamenty na usługi streamingowe, (w tym abonament na Netflixa czy Spotify), bilety na wydarzenia kulturalne, koszulki czy nawet smartwatche lub powerbanki. Jak ustalił portal Rynek Kolejowy, za każe wydane 3 złote podróżny otrzyma jeden punkt. 

PKP Intercity wprowadza program lojalnościowy. Od kiedy?

O tym, jak będzie wyglądać w rzeczywistości cały program lojalnościowy przekonamy się... no właśnie, tu jeszcze nic nie wiadomo. Program lojalnościowy jest tak naprawdę na etapie koncepcji, choć z przecieków wiadomo, że jeszcze w tym roku powinien zostać ogłoszony przetarg na firmę, która zaprojektuje i wdroży to rozwiązanie. Umowa ma być podpisana do końca roku, a potem przystąpić do realizacji projektu. 

Wiadomości ze Śląska

i

Autor: Archiwum Wiadomości ze Śląska Link: https://www.eska.pl/slaskie/