Jej celem jest stworzenie kolażu zdjęć mieszkańców tworzących napis: 660 LAT. Kolaż zostanie wykorzystany podczas akcji promocyjnej na billboardach miejskich. Projekt skierowany jest do wszystkich zainteresowanych osób.
Przedmiotem projektu jest wykonanie zdjęcia - „selfie”. Zgodnie z definicją „selfie”to rodzaj fotografii autoportretowej, zazwyczaj wykonywanej z trzymanego w ręku lub na kijku do selfie aparatu cyfrowego, kamery lub telefonu komórkowego. Zdjęcie przedstawia zazwyczaj samego siebie, z członkami rodziny lub przyjaciół.
Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedno zdjęcie. Na zdjęciu musi znaleźć się wizerunek uczestnika. Przedmioty niezbędne do wykonania zadania uczestnik zapewnia we własnym zakresie.
Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest zrobienie sobie zdjęcia, selfie i przesłanie go na adres e-mail: [email protected] w dniach od 1.06.2020 r. do 31.08.2020 r. wraz z danymi osobowymi tj.: imię i nazwisko. W tytule e-maila należy wpisać: „Mysłowiczan portret własny”.
Konkurs na selfie jest jednym z elementów większej kampanii zatytułowanej "Dumni z Mysłowic".
W mieście już pojawiły się billboardy, które przedstawiają najważniejsze wydarzenia związane z historią Mysłowic.