Sklep IKEA Katowice jest dostępny 24 godziny na dobę
Od teraz zakupy i odbiór zamówionego towaru w sklepie IKEA Katowice jest jeszcze łatwiejszy. Wszystko dzięki temu, że sklep umożliwia skorzystanie z dwóch wygodnych usług. „Skanuj i płać” usprawnia zakupy osobom korzystającym z Aplikacji Mobilnej IKEA, a „Zamów i odbierz w sklepie 24h” tym, którzy chcą odebrać zamówiony towar pomiędzy godz. 21:00 a 7:00.
Zachowania klientów nieustannie się zmieniają, co można było szczególnie dostrzec na przełomie 2020 i 2021 roku. Badania[1] pokazują, iż Polki i Polacy coraz chętniej dokonują zakupów online w porównaniu z okresem przed pandemią. Taki stan rzeczy stawia branży handlowej szereg wyzwań, które IKEA chętnie podejmuje od lat, aby wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów.
Polecany artykuł:
IKEA w Katowicach: Skanuj i płać
W sklepie IKEA Katowice dostępna jest już usługa „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z Aplikacji Mobilnej IKEA. „Skanuj i płać” to nowy sposób na zakupy w sklepie stacjonarnym, łączący dwa różne doświadczenia zakupowe: tradycyjne i online.
Aplikacja Mobilna IKEA, która pozwala na skorzystanie z usługi „Skanuj i płać” to nie tylko inspiracje i pomysły na urządzanie wnętrz, ale przede wszystkim przydatne narzędzia, z których korzysta już prawie 1,5 mln użytkowników. Poprzez aplikację, podobnie jak poprzez stronę IKEA.pl, można m.in. dokonać zakupów on-line, stworzyć listy zakupowe przydatne podczas zakupów, a także mieć łatwy dostęp do Karta IKEA Family. W Polsce około 30% udziału w codziennym wykorzystaniu aplikacji to klienci z województwa mazowieckiego. Na kolejnej pozycji znajduje się Śląsk z ponad 20% udziałem w sesjach i transakcjach.
- Dzięki Aplikacji Mobilnej IKEA i dostępnej w niej usłudze „Skanuj i Płać” nasi Klienci mają możliwość samodzielnego skanowania produktów podczas zakupów w sklepie. Wystarczy własny telefon. Po zeskanowaniu kodu kreskowego, produkt można już zapakować do torby bez potrzeby przepakowywania przy kasie. Po zakończeniu zakupów, z wygenerowanym kodem QR wystarczy udać się do specjalnie oznaczonych kas samoobsługowych. Czas transakcji przy kasie to średnio 60 sekund, czyli o połowę mniej w porównaniu do tradycyjnej formuły. Usługa, która od teraz dostępna jest we wszystkich sklepach IKEA w Polsce, spotkała się już z pozytywnym odbiorem. Mamy nadzieję, że podobnie będzie wśród klientów sklepu IKEA Katowice - mówi Anetta Domaradzka, dyrektor regionu IKEA Katowice.
IKEA w Katowicach: Zamów i odbierz w sklepie 24h
To nie koniec nowości w sklepie IKEA Katowice. Kolejną jest uruchomienie usługi „Zamów i odbierz w sklepie 24h”, dzięki której klienci będą mogli wybrać termin odbioru zamówienia w godzinach nocnych pomiędzy 21:00 a 7:00, czyli poza godzinami otwarcia sklepu (w przypadku niedziel niehandlowych nie będzie możliwości zamówienia odbioru z soboty na niedzielę).
- Usługa „Zamów i odbierz w sklepie 24h” (podobnie jak usługa „Zamów i odbierz”) umożliwia wybór produktów spośród całego asortymentu dostępnego na stronie IKEA.pl. Robiąc zakupy za pośrednictwem strony IKEA.pl, Aplikacji mobilnej IKEA lub przez telefon wystarczy tylko wybrać odpowiednią opcję, opłacić zamówienia i podać jego numer przy odbiorze. Wielkość zakupów nie ma znaczenia - mogą to być na przykład szafy, kuchnia, czy produkty do pokoju codziennego. Koszt usługi zależy od wartości zamówienia. Dla tych do 400 zł wynosi 29 zł, a dla powyżej 400 zł – 1 zł - mówi dyrektor regionu IKEA Katowice.
IKEA w Katowicach: Nowości do kupienia
Zobacz w galerii zdjęciowej
Przypomnijmy, że wejście do Punktu Odbioru Zamówień IKEA Katowice znajduje się na końcu dolnego parkingu sklepu IKEA. Wjazd tylko dla pojazdów do 2,5 m wysokości. Osoby posiadające samochód powyżej 2,5 m wysokości powinny zaparkować na górnym parkingu sklepu IKEA i podejść do Punktu Odbioru Zamówień na parking dolny.
Ponadto, tak jak już wcześniej, towar zamówiony na IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA można odebrać także w sklepie IKEA, w Paczkomacie InPost, w Punkcie GLS. Istnieje także możliwość zamówienia produktów bezpośrednio do domu.