To bez wątpienia bardzo dobra wiadomość dla pasażerów Kolei Śląskich. Od września można za bilety i usługi u przewoźnika w regionie płacić za pomocą karty czy telefonu. – Konduktorzy zostali wyposażeni w 300 terminali płatniczych. To nowoczesne urządzenia, przetestowane, które nie tracą zasięgu. Możemy zapłacić za bilet jednorazowy, miesięczny czy też inne usługi w sposób łatwy i bezkontaktowy , co w dobie pandemii ma kluczowe znaczenie- mówi prezes Kolei Śląskich, Aleksander Drzewiecki.
To nie koniec dobrych wiadomości. Od 1 października pracę rozpoczyna rzecznik praw klienta. Jego zadaniem będzie rozwiązywanie sportów na linii pasażer – przewoźnik. Będzie informował co trzeba w KŚ usprawnić.
– Dobrą zmianę pasażerowi odczują od 13 grudnia. Uruchamiamy bezpośrednie połączenie KŚ do Krakowa. Podróż do stolicy małopolski z Katowic zajmie godzinę- dodaje prezes Aleksander Drzewiecki.