Wielkie otwarcie salonu BMW Gazda Group w Katowicach
BMW systematycznie inwestuje w polski rynek. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat sieć salonów dealerskich w Polsce została poszerzona o 16 obiektów. Jednym z nich jest nowo otwarty salon BMW Gazda Group w Katowicach - jeden z największych i najnowocześniejszych w Europie.
Na Śląsku mamy wielką społeczność marki BMW, mamy tutaj lojalnych klientów, których cenimy. To nasz drugi, największy region w Polsce po mazowieckim. Dlatego nie jest zaskoczeniem, że to właśnie w Katowicach postanowiliśmy otworzyć swój kolejny salon. To miejsce jest dla BMW niezwykle ważne, bo to nasz najbardziej ekskluzywny salon nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie - mówi Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
Salon BMW Gazda Group to połączenie tradycji i nowoczeności
Salon BMW Gazda Group mieści się przy ul. Bocheńskiego 66, w miejscu dawnej kopalni Kleofas. Inwestor zadbał o to, by wkomponować zabytkowy kompleks w infrastrukturę salonu, nadając całości industrialnego charakteru.
Lokalizacja jest nie tylko unikatowa, ale również niezwykle dogodna. Położenie między dwoma głównymi szlakami komunikacyjnymi (A4 i DTŚ) sprawia, że klienci z całego województwa mogą z łatwością dotrzeć do salonu.
W ofercie dealera znajdują się najnowsze modele BMW, w tym samochody podmarki M. Na początku przyszłego roku obiekt zostanie powiększony o dział sprzedaży samochodów MINI oraz motocykli.
BMW Gazda Group w Katowicach to jeden z najnowocześniejszych salonów dealerskich na świecie
Salon BMW Gazda Group jako jeden z pierwszych na świecie został zaprojektowany zgodnie z koncepcją Retail.Next. Jest to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów, wymagających indywidualnego podejścia, komfortu i sprawności.
Przestronne wnętrza zostały podzielone na strefy, lecz przejścia pomiędzy nimi są płynne. Zaczynając od wejścia, po lewej stronie przygotowano ekspozycję samochodów, a po prawej cztery stanowiska ekspertów produktowych. Ich rolą jest skierowanie klienta w odpowiednie miejsce, w zależności od jego potrzeb. Kawałek dalej zlokalizowano strefę wypoczynku, gdzie można odpocząć w oczekiwaniu na załatwienie spraw. Na końcu salonu mieści się przestronny pokój z ogromnym ekranem, gdzie zainteresowani mają szansę zapoznać się bliżej z marką.
Oczywiście nie mogło zabraknąć strefy serwisowej. Aby wyjść na przeciw potrzebom klientów, przygotowano specjalny kluczykomat, gdzie można szybko i sprawnie zostawić samochód wymagający naprawy. W warsztacie mechanicznym jest 20 stanowisk, wszystkie wyposażone w podnośniki dla samochodów najnowszej generacji. Zadbano również o stanowiska ładowania, które znajdują w warsztacie i na zewnątrz salonu.
Z kolei na piętrze znajduje się strefa luksusowa, gdzie prezentowane są najnowsze modele. Po drugiej stronie, za półprzezroczystą kotarą, stoi rząd samochodów używanych. Wszędzie dookoła rozmieszczone są kameralne biura i nowoczesne sale konferencyjne, gdzie klienci mogą w spokoju zapoznać się z ofertą salonu.
Jednak największe wrażenie robi wydawalnia, gdzie klienci odbierają swój zakup. Z początku ciemne pomieszczenie rozświetlają jedynie światła samochodu. Z głośników gra emocjonująca muzyka, a na ekranie wyświetla się promocyjny film marki. Po chwili lampy podwieszone pod sufitem zaczynają migotać, mimowolnie odbijając się w wypolerowanej masce samochodu. Wszystko to razem wzięte sprawia, że atmosfera zakupu staje się podniosła, a klient czuje się wyjątkowy.