Mata, a właściwie Michał Matczak, zdobył popularność końcem 2019 roku, kiedy na YouTube pojawił się teledysk do jego utworu pt. "Patointeligencja". Od tego czasu sława rapera tylko rośnie, a marki coraz chętniej podejmują z nim współpracę. W 2021 roku został ambasadorem restauracji McDonald 's, która wypuściła zestaw sygnowany jego imieniem. Teraz Mata podjął się kolejnej kolaboracji, tym razem z Osheee.
Dlaczego marka Oshee podjęła współpracę z Matą?
Dotychczas Oshee kojarzono niemal wyłącznie ze sportowcami. Udział Lewandowskiego i Świątek ugruntował pozycję marki jako powiązanej ze światem sportu. Ale producent napojów nie chciał zostać zaszufladkowany i postanowił przedstawić szerokiemu gronu swoje nowe oblicze.
Popularny, warszawski raper trafia do młodzieży i młodych dorosłych, można by nawet powiedzieć, że jest symbolem swojej generacji. Dlatego podjęcie współpracy z Matą stanowi szansę dla marki Oshee na poszerzenie spektrum klientów o młodsze grupy wiekowe.
Z kolei artysta dostał wolną rękę, jeśli chodzi o zmiany w logotypie marki. Dlatego nowa linia napojów odbiega wyglądem od klasycznej. Oshee zdecydowało się na tak odważny krok, chcąc w ten sposób uhonorować rapera i nawiązać do wielkich kolaboracji w świecie mody (np. Gucci i Adidas).
Kolaboracja Oshee x Mata. Nowa seria napojów Osh33. Jak smakują?
Efektem kolaboracji producenta i rapera jest nowa seria napojów, które wkrótce trafią sklepowe półki. Linia nazywa się Osh33 i zadebiutuje 16 sierpnia w sieci Żabka. Jeśli chodzi o smaki, do wyboru są "Rose Honey" lub "Blueberry Jasmine". Pierwszy ma zwalczać znużenie dzięki za sprawą ekstraktu z żeń-szenia, a drugi został wzbogacony o ekstrakt z ashwagandhy, by koić nerwy.