Wiadomości

Wybrano nowego zastępcę prezydenta Tychów. Nastąpiła zmiana na stanowisku sekretarza

Wprowadzono zmiany w tyskim Urzędzie Miejskim. Od 3 czerwca obowiązki pierwszego zastępcy prezydenta miasta Tychy pełni Aneta Luboń-Stysiak, natomiast nowym sekretarzem została Katarzyna Pytlarz.

Wybrano nowego zastępcę i sekretarza Urzędu Miasta Tychy

Nowym prezydentem Tychów jest wybrany w drugiej turze Maciej Gramatyka. Wcześniej przez kilka miesięcy pełnił już funkcję komisarza, po tym jak urzędujący od 2000 roku Andrzej Dziuba zdobył mandat senatorski. W grudniu ubiegłego roku do władz miasta Tychy dołączył skarbnik Sławomir Mrugała, a nowy prezydent na zastępcę wybrał Hannę Skoczylas. Niedawno poznaliśmy nazwiska kolejnych osób.

Jak poinformował w miniony poniedziałek prezydent Tychów, wybrano nową zastępczynię prezydenta oraz sekretarz miasta.

- Aneta Luboń-Stysiak dołączyła dziś do Hanny Skoczylas w roli zastępczyni prezydenta Tychów. Katarzyna Pytlarz została nową sekretarz Miasto Tychy. Przypomnę, że od grudnia zeszłego roku nowym skarbnikiem jest Sławomir Mrugała - przekazał prezydent Miasta Tychy, Maciej Gramatyka.

Zmiany w tyskim Urzędzie Miejskim

Pierwszym zastępcą prezydenta została Aneta Luboń-Stysiak, która z tyskim samorządem związana jest od 1999 roku. Od 2003 roku była naczelnikiem Wydziału Obsługi Rady Miasta Urzędu Miasta Tychy, a od 2015 roku sekretarzem. Pełniła funkcję II Wiceprzewodniczącej Krajowej Rady Forów Sekretarzy oraz funkcję Przewodniczącej Śląskiego Forum Sekretarzy. Od poniedziałku 3 czerwca zajmuje się wydziałami: Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Urbanistyki, Geodezji, Budownictwa, Strażą Miejską oraz współpracować z Miejskim Konserwatorem Zabytków.

Po mianowaniu Anety Luboń-Stysiak zastępcą prezydenta, na nowego sekretarza wybrano dotychczasową naczelnik Wydziału Administracyjnego tyskiego urzędu, Katarzynę Pytlarz. W tyskim magistracie pracuje od 18 lat. Od 2015 roku pełniła funkcję Naczelnika Wydziału Administracyjnego. Od poniedziałku zajmuje się nadzorowaniem i koordynacją pracy jednostek organizacyjnych urzędu m.in. Urzędu Stanu Cywilnego, Wydziału Administracyjnego, Wydziału Obsługi Rady Miasta, Wydziału Organizacyjnego Kadr i Szkolenia, Wydziału Spraw Obywatelskich i Wydziału Dowodów Osobistych.