Biuro Rzeczy Znalezionych w Urzędzie Miejskim przy ul. Granicznej 21 czynne jest od poniedziałku do środy od godz. 7.30 do 15.30, w czwartek: od godz. 7.30 do 18.00 oraz w piątek: od godz. 7.30 do 13.00. Do odebrania są m.in. telefony, rowery, klucze.
Rzeczy znajdujące się w depozycie urzędu można odebrać po okazaniu dowodu ich własności lub podaniu cech szczególnych, gwarantujących identyfikację przedmiotów. Należy również przedstawić swój dowód tożsamości.
W chwili obecnej w Biurze Rzeczy Znalezionych czekają na swoich właścicieli telefony komórkowe, klucz do drzwi z zawieszką, zegarek, olejki liquidowe do e-papierosów, pieniądze, klocki, portfel, rowery, tester kamer do monitoringu. Pełny ich wykaz wraz z informacją na temat wszelkich procedur postępowania znajduje się na stronie internetowej w zakładce Biuletynu Informacji Publicznej.
Zguby w depozycie czekają dwa lata, po tym czasie przechodzą na własność miasta albo Skarbu Państwa.
Aby zgłosić utraconą lub znalezioną rzecz, konieczne jest wypełnienie dokumentu „zawiadomienie o poszukiwaniu rzeczy zagubionej/utraconej lub znalezieniu rzeczy zagubionej/utraconej oraz złożenie go na Biuro Podawcze (stanowisko 14).
Jeżeli rzeczy zostały znalezione w budynku publicznym/pomieszczeniu otwartym dla publiczności/środku transportu publicznego znalazca zobowiązany jest oddać rzecz zarządcy budynku lub pomieszczenia albo zarządcy środka transportu publicznego.