System Transport GZM działa w pełni
W poniedziałek, 2 października, doszło do awarii aplikacji Transport GZM, o czym informowaliśmy na naszych łamach. Wielu nie mogło się do niej zalogować, a na ekranie wyskakiwał komunikat o treści "błąd pobierania danych". Poproszono więc pasażerów, aby do czasu rozwiązania problemu nosili ze sobą kartę ŚKUP, którą pod koniec września została oficjalnie pożegnana.
Występowały także problem z migracją biletów zakodowanych w starym systemie ŚKUP. W końcu jednak udało się uporać z awarią. W czwartek, 5 października, na fanpage'u Transportu GZM na Facebooku pojawił się oficjalny komunikat.
- Urządzenia w pojazdach „widzą" karty ŚKUP i zapisane na nich bilety. Karty ŚKUP zmigrowane do nowego systemu prawidłowo identyfikują konta w systemie Transport GZM a co za tym idzie pozwalają na korzystanie z zakupionych w nim biletów i doładowanych środków we wszystkich urządzeniach - możemy przeczytać we wpisie udostępnionym w mediach społecznościowych.
Ponadto biletomaty są w trakcie sukcesywnego podpinania do nowego systemu. Według zapewnień - większość z nich działa bez zarzutów.