Urzędnicy przypominają, że podstawowym warunkiem otrzymania dodatku węglowego jest posiadanie wpisu lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego można będzie składać w siedzibie MOPS przy ul. Markowej 20 (pok. nr 5) w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta: od 22 do 31 sierpnia:
o poniedziałek i czwartek 8:00-16:30,
o wtorek 8:00-15:00,
o środa i piątek 8:00-13:30,
· od 1 września:
o poniedziałek 8:30-16:30,
o wtorek, środa, czwartek 8:30-15:00,
o piątek 8:30-13:30.
– W elektronicznym systemie kolejkowym należy wybrać przycisk „DODATEK WĘGLOWY/OSŁONOWY”. Wniosek można również umieścić w skrzynce podawczej MOPS. W przypadku skorzystania z takiej formy złożenia wniosku wskazane jest dołączenie do wniosku numeru telefonu kontaktowego wnioskodawcy, aby ułatwić kontakt w razie konieczności wezwania do uzupełnienia ewentualnych braków- wyjaśnia Krzysztof Piecha Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji Miasta
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się do 30 listopada 2022 roku. Wnioski spóźnialskich po tym terminie nie będą rozpatrywane.