Pomysł na taką debatę wziął się z życia.
- Po niemal 15 latach obecności w Katowicach podjęliśmy decyzję, że przeprowadzamy się do Sosnowca i ku naszemu zaskoczeniu nasi biznesowi partnerzy, znajomi zaczęli nas pytać, czy to nie jest jakaś degradacja wizerunkowa, że przenosimy się z Katowic do Sosnowca. Muszę powiedzieć, że mnie osobiście bardzo to zaskoczyło. Ja jestem mocno związany z Zagłębiem, moi rodzice urodzili się w Sosnowcu, więc nie rozumiałem tej refleksji, pytania. Rozmawialiśmy o tym w agencji i doszliśmy do wniosku, że warto zadać publicznie pytanie co z tym Sosnowcem? - powiedział nam Łukasz Jurkiewicz z Agencji Pan Pikto.
Gośćmi debaty będą m.in. przedstawiciele Wake Zone Stawiki: Grzegorz Czerniewski i Adrian Massalski. dyrektor Teatru Zagłębia w Sosnowcu Iwona Woźniak i prof. Michał Kaczmarczyk z Wyższej Szkoły Humanitas. Głos w dyskusji na temat wizerunku Sosnowca zabierze Michał Mercik z Urzędu Miejskiego.
- Porozmawiamy o tym, w którym miejscu jest marka Sosnowiec, czy istnieje marka Sosnowiec, Jak myślimy, że jesteśmy postrzegani i jak jesteśmy postrzegani. Na tę okoliczność zleciliśmy firmie BioStat zrealizowanie ogólnopolskich badań wizerunkowych marki Sosnowiec - dodaje Łukasz Jurkiewicz.
Mieszkańców całej Polski pytano o to, jakie uczucia by im towarzyszyły gdyby musieli przeprowadzic się do Sosnowca. Pytano ich też o to, czy wiedzą gdzie jest Sosnowiec.
Co ciekawe część Polaków myśli, że Sosnowiec to dzielnica Katowic.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!"