Zdjęcie ilustracyjne

i

Autor: Agnieszka Kucjas-Karkoszka

Zdalna obsługa pasażera - ZTM uruchamia platfoemę e-POP. Jak to działa?

2021-03-22 14:06

Internetowy Punkt Obsługi Pasażera - w skrócie e-POP. Nowa platforma Zarządu Transportu Metropolitalnego ma ułatwić mieszkańcom Górnośląśko Zagłębiowskiej Metropolii sprawne korzystanie z usług przewoźnika.

Platforma e-POP pomoże pasażerom sprawniej korzystać z usług Zarządu Transportu Metropolitalnego.

- Impulsem do stworzenia e-POP były najczęściej zgłaszane sprawy przez pasażerów w stacjonarnych Punktach Obsługi Pasażera i poprzez infolinię. Chęć odpowiedzenia na potrzeby pasażerów skłoniła ZTM do zebrania najważniejszych informacji w jednym miejscu. Ogromne znaczenie, wynikające przede wszystkim z troski o bezpieczeństwo klientów w czasie pandemii, miała także chęć ułatwienia i dodatkowego przekonania pasażerów do zdalnego załatwiania spraw. W efekcie tego powstała dedykowana przestrzeń w internecie, w której łatwo można załatwić najważniejsze rzeczy. – E-POP to odpowiedź na zgłaszane do nas sprawy. Chcemy, by pasażerowie poświęcali jak najmniej czasu na szukanie odpowiedniej strony i interesujących ich informacji. W e-POP zrobią to szybciej i sprawniej, i co ważne w bezpieczny sposób – mówi Małgorzata Gutowska, dyrektor ZTM. 

E-POP łączy internautów z Portalem Klienta

Dzięki platformie można m.in. sprawnie zarządzać swoją kartą ŚKUP, wyszukać połączenie i sprawdzić rozkład jazdy. Za pomocą e-POP można też złożyć wniosek lub skargę, pobrać aplikację „Mobilny ŚKUP“ oraz korzystać z Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, gdzie np. można sprawdzić godzinę odjazdu danej linii w czasie rzeczywistym.

– Po oddaniu do użytku kolejnych elektronicznych tablic informacyjnych przy przystankach, automatach solarnych, udostępnieniu i rozszerzeniu funkcjonalności aplikacji „Mobilny ŚKUP”, e-POP to kolejne rozwiązanie, które wdrażamy i które jest elementem szeroko pojętej transformacji cyfrowej. Jako jeden z największych organizatorów komunikacji miejskiej w Polsce, aspirujemy do roli lidera w tym zakresie. W ten sposób troszczymy się o komfort milionów pasażerów korzystających z naszych usług – podkreśla Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ds. handlowych.

Platforma e-POP jest już dostępna na stronie internetowej Zarządu Transportu Metropolitalnego.

Jeśli jesteście świadkami ciekawego wydarzenia w Waszej okolicy, piszcie do nas i ślijcie zdjęcia na online@grupazpr.pl!

Raport z anteny 22.03, godz.10