To wiadomość, na którą czekało wielu klientów. Biedronka, czyli najpopularniejsza sieć handlowa w kraju, ogłosiła współpracę ze znaną na całym świecie platformą Uber Eats. Celem jest zaoferowanie jeszcze większej grupie klientów możliwości zrobienia zakupów spożywczych w dyskontowych cenach z błyskawiczną dostawą prosto pod drzwi. Czas realizacji zamówienia ma wynosić nawet 30 minut.
Koniec z dźwiganiem ciężkich siatek? Nowa usługa to wygoda i oszczędność czasu
Przedstawiciele obu firm podkreślają, że nowa usługa jest odpowiedzią na zmieniające się nawyki konsumentów. Polacy coraz częściej szukają prostych i wygodnych rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas. Zakupy online przestały być jedynie sposobem na szybkie uzupełnienie braków w lodówce, a stały się metodą na realizację pełnych, cotygodniowych zakupów. Z takiej formy korzystają już nie tylko zapracowane, młodsze osoby, ale także seniorzy czy osoby z ograniczoną mobilnością, dla których dźwiganie ciężkich zakupów stanowi wyzwanie.
Dzięki temu partnerstwu, zakupy w największej sieci dyskontowej, które dotychczas wymagały osobistej wizyty, stają się bezproblemowe i dostępne w zasięgu ręki. To kolejny krok w naszej misji, aby zaoferować użytkownikom Uber Eats pełną swobodę w zarządzaniu swoim czasem i codziennymi potrzebami - informuje Krzysztof Witkowski, Menadżer Działu Retail Uber Eats Polska.
Kiedy Biedronka i Uber Eats w Katowicach? Znamy plany
Obecnie trwa pilotaż usługi, a pierwsze sklepy, z których można zamawiać zakupy przez Uber Eats, zostały już uruchomione w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. To jednak dopiero początek. Jak udało nam się dowiedzieć, jeszcze w tym roku usługa zostanie uruchomiona w Katowicach.
Plany ekspansji są bardzo ambitne. Do końca 2025 roku do programu ma zostać włączonych około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach, w tym m.in. w Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Szczecinie i właśnie w Katowicach. W pierwszej połowie 2026 roku planowane jest uruchomienie nawet kilkuset sklepów w całej Polsce, wszędzie tam, gdzie działa platforma Uber Eats.
Widzimy rosnące zainteresowanie Polaków możliwością szybkich i wygodnych zakupów spożywczych online, dlatego chcemy, aby jak największa liczba konsumentów mogła korzystać z tej opcji za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji - informuje Paweł Żelazko, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.
Jakie będą ceny w Biedronce na Uber Eats?
Najważniejsza informacja dla klientów pozostaje niezmienna – ceny. Produkty dostępne w aplikacji Uber Eats kosztują dokładnie tyle samo, ile w sklepach stacjonarnych Biedronki. Co więcej, subskrybenci programu Uber One już teraz mogą składać zamówienia z dostawą za 0 zł.