W Siemianowicach Śląskich urzędnik przychodzi do mieszkańca. Akcja ma na celu poprawienie usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach. Adresowana jest do seniorów, osób niepełnosprawnych lub schorowanych.
By złożyć wniosek o chociażby wydanie dowodu osobistego, nie trzeba będzie stać w kolejkach w Urzędzie Miasta, tylko skontaktować się z Urzędem i po prostu zamówić sobie wizytę urzędnika - tłumaczy Piotr Kochanek, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich.
Zamówienie wizyty urzędnika jest bardzo proste - wystarczy zadzwonić z taką prośbą do Urzędu Miasta i umówić dogodny termin. Usługa jest całkowicie bezpłatna.
Nasi urzędnicy podejmują taką rozmowę i umawiają się z mieszkańcami na konkretny dzień i godzinę. Osoby, które się boją obcych, mają tą pewność, że mogą się spodziewać wizyty urzędnika, który zawsze ma przy sobie identyfikator - dodaje rzecznik Siemianowic Śląskich - Piotr Kochanek.