Mobilny urzędnik w Siemianowicach Śląskich

i

Autor: Natalia Czarnuch / fot. UM Siemianowice Śląskie

Trwa akcja "Mobliny urzędnik" w Siemianowicach Śląskich

2022-02-03 19:23

Trwa akcja "Mobilny urzędnik" w Siemianowicach Śląskich, która ma na celu ułatwienie osobom starszym, niepełnosprawnym czy schorowanym dostępu do usług publicznych.

W Siemianowicach Śląskich urzędnik przychodzi do mieszkańca. Akcja ma na celu poprawienie usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach. Adresowana jest do seniorów, osób niepełnosprawnych lub schorowanych.

By złożyć wniosek o chociażby wydanie dowodu osobistego, nie trzeba będzie stać w kolejkach w Urzędzie Miasta, tylko skontaktować się z Urzędem i po prostu zamówić sobie wizytę urzędnika - tłumaczy Piotr Kochanek, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich.

Zamówienie wizyty urzędnika jest bardzo proste - wystarczy zadzwonić z taką prośbą do Urzędu Miasta i umówić dogodny termin. Usługa jest całkowicie bezpłatna.

Nasi urzędnicy podejmują taką rozmowę i umawiają się z mieszkańcami na konkretny dzień i godzinę. Osoby, które się boją obcych, mają tą pewność, że mogą się spodziewać wizyty urzędnika, który zawsze ma przy sobie identyfikator - dodaje rzecznik Siemianowic Śląskich - Piotr Kochanek.