Superbohater

i

Autor: OOH magazine

Superbohaterowie z naszego regionu ruszyli personelowi medycznemu na pomoc.

2020-03-24 14:55

Rozkręca się akcja #Superbohater. Grupa wsparcia powstała z inicjatywy OOH magazine, branży reklamowej oraz wszystkich tych, którzy mogą i chcą pomóc. A superbohaterów w naszym regionie nie brakuje. Pomysłodawcy akcji mają pełne ręce roboty. To dobra wiadomość, bo szpitale otrzymują realne wsparcie w walce z koronawirusem.

Akcja zorganizowana została z myślą o tych, którzy walczą z epidemią na pierwszej linii frontu, czyli o pracownikach SOR i służb medycznych. To oni pracują w pocie czoła dla nas wszystkich. Wiemy, że brakuje na oddziałach wielu niezbędnych rzeczy. Zjednoczyliśmy się i w obliczu zaistniałej sytuacji przygotowaliśmy już pierwsze paczki tzw. „pierwszej potrzeby” rękawice jednorazowe, środki czystości (m.in mopy), suchy prowiant (kawa, herbata), kubki papierowe, naczynia jednorazowe, kubki termiczne, długopisy (używane jednorazowo w szpitalach zakaźnych)-- wyjaśnia Robert Załupski z OOH magazine.

Akcja nabrała rozpędu, w zeszłym tygodniu redakcja poinformowała o pomyśle firmy, z którymi od lat współpracuje, a te zaproponowały swoje wsparcie i tak powstała grupa na FB (https://www.facebook.com/groups/849074828903262/) oraz akcja zbiórki środków na Zrzutka.pl https://zrzutka.pl/ff8zfs

Dzięki wsparciu i ofiarności ludzi dobrego serca pierwsze paczki trafiły już do:

Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, Szpitala Miejskiego w Sosnowcu

Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Sosnowcu, Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach, Szpitala Św. Anny w Piasecznie, Szpitala Megrez w Tychach, Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach.

- Zaskoczyła nas informacja o pilnym zapotrzebowaniu np. na długopisy na oddziałach zakaźnych, okazało się, że są one bowiem obecnie jednorazowego użytku. Poza szyciem maseczek (nasze firmy z branży reklamowej mają szwalnie) postanowiliśmy wykonywać personalizowane kubki termiczne – niezbędne w codziennej pracy pielęgniarek i ratowników. Ze zbiórki zakupiliśmy także rękawiczki, fartuchy, czy też tak prozaiczną rzecz jak cukier w saszetkach. Branża produkcji reklamowej szykuje się na wielki kryzys. Niemniej jednak postanowiliśmy w tych trudnych chwilach ruszyć z pomocą – dodaje Robert Załupski z OOH magazine.