Wielkie otwarcie Popeyes w Częstochowie
Ekspansja popularnej sieci Popeyes w Polsce nabiera tempa. Marka, która zdobyła globalne uznanie dzięki chrupiącemu kurczakowi inspirowanemu smakami Luizjany, wkracza do kolejnego miasta. Już wkrótce mieszkańcy Częstochowy i okolic będą mogli odwiedzić nowy lokal na kulinarnej mapie miasta.
Popeyes, po jaki sukcesie odniósł lokal w Katowicach, postawiła na dalszą ekspansję województwa śląskiego. W czwartek 23 października otwarta zostanie już druga restauracja w regionie i tym samym 23. w całej Polsce. Nowy lokal w Częstochowie, zlokalizowany przy ulicy Popiełuszki 22, będzie działał w nowoczesnym formacie drive-thru, umożliwiając szybkie i wygodne składanie zamówień prosto z samochodu. Pierwsi klienci wejdą do lokalu już o godz. 10:00.
Wielkie otwarcie z nagrodami. Co czeka na pierwszych gości?
Marka, jak przy poprzednich otwarciach, stawia na huczną inaugurację w prawdziwie amerykańskim stylu. Aby uczcić pojawienie się w Częstochowie, Popeyes przygotował szereg atrakcji.
Najwytrwalsi fani, którzy jako pierwsi pojawią się na miejscu, będą mieli szansę na zdobycie jednej z trzech wyjątkowych nagród - rocznego vouchera na darmową kanapkę Chicken Sandwich.
To jednak nie koniec niespodzianek. Pierwszych stu klientów zostanie poczęstowanych flagowym produktem sieci. Darmowe kanapki trafią do 50 osób zamawiających w restauracji oraz do 50 osób korzystających z linii drive-thru. Organizatorzy zachęcają do wcześniejszego przybycia - specjalna strefa dla oczekujących w kolejce zostanie uruchomiona już o godzinie 7:00 rano. Atmosferę wydarzenia dodatkowo podgrzeje występ zespołu brassbandowego, który wprowadzi gości w nowoorleański klimat.
Częstochowa na mapie Popeyes
Decyzja o otwarciu restauracji w Częstochowie nie jest przypadkowa. Miasto, znane na całym świecie jako ważny ośrodek pielgrzymkowy, łączy w sobie tradycję z energią dynamicznie rozwijającego się miasta. Przedstawiciele marki podkreślają, że chcą wpisać się w ten unikalny charakter, oferując mieszkańcom nowe kulinarne doznania.
- Częstochowa od dawna pojawiała się w naszych planach, bo to miasto z silną tożsamością i mieszkańcami otwartymi na nowe doświadczenia. Od naszych fanów wiemy, że jesteśmy tu wyczekiwani. Dobrze wkraczać do miejsca, gdzie spodziewamy się miłego powitania - mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Jak dodaje, kluczowe znaczenie ma również lokalizacja.
- Cieszymy się, że będziemy częścią tej społeczności i wierzymy, że od pierwszego dnia nasi goście poczują się jak przy swoim własnym stole. Liczymy także, że dzięki doskonałej lokalizacji - przed wejściem na Jasną Górę, nasza restauracja stanie się również popularna wśród gości odwiedzających miasto - tych pieszo, czy tych zmotoryzowanych - podsumowuje Węcka.
Tak wyglądało wielkie otwarcie pierwszej restauracji Popeyes na Śląsku
Zobaczcie zdjęcia z Katowic
Dynamiczny rozwój Popeyes w Polsce
Sieć Popeyes została założona w 1972 roku w Nowym Orleanie i od tego czasu zbudowała swoją potęgę na unikalnej recepturze. Jej sekretem jest kurczak marynowany przez 12 godzin w specjalnej mieszance przypraw z Luizjany, a następnie obtaczany w chrupiącej panierce.
Pojawienie się marki w Polsce okazało się dużym sukcesem. Sieć rozwija się w imponującym tempie - restauracja w Częstochowie jest już 23. lokalem w kraju, z czego aż 12 otwarto w bieżącym roku. Plany na przyszłość są równie ambitne, a do końca 2025 roku ma powstać jeszcze kilka punktów w dotychczasowych i zupełnie nowych miastach.
Za rozwój Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która jako masterfranczyzobiorca zarządza również siecią Burger King w Polsce, Czechach i Rumunii, zatrudniając w regionie ponad 2,5 tys. pracowników.
