Aplikacja Polonii Bytom jest oparta na systemie Sportbonus, to m .in. bieżące aktualności, galerie zdjęć, materiały video, terminarze meczów, tabele oraz relacje live ze spotkań drużyny w lidze czy sparingach. Jest też dostępna „tablica” która pozwala na swobodne wymiany poglądów i rozmowy wszystkim sympatykom oraz Partnerom, będącym w aplikacji.
– Model funkcjonowania aplikacji opiera się jednak przede wszystkim na zebraniu przez klub jak największej grupy firm oraz sklepów. Kibice integrują swoją kartę płatniczą z aplikacją, zapewniają firmom obrót, robią zakupy – stacjonarnie lub internetowo – sklep zarabia, a procent z każdej transakcji wędruje do klubowej kasy na realizację konkretnego celu. Aplikacja podzielona jest na sklepy internetowe i stacjonarne. Mamy na start około 20 partnerów i stale chcemy tą liczbę powiększać, by wspierać lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym okresie – opowiada Rafał Rymarz, marketing manager z bytomskiego klubu.
Zaletą aplikacji jest jej transparentność. Kibice wiedzą, w czym konkretnie pomagają klubowi oraz kiedy i jak klub korzysta z zebranych środków. – Wspólnie z sympatykami klub ustalilł, że pierwszą intencją będzie zakup paczek świątecznych w ramach akcji Stowarzyszenia Kibiców Polonii ,,Niebiesko-Czerwone Święta”. Klub wyznaczył kwotę 2500 złotych, na zakup paczek, które trafią do dzieci i młodzieży z oddziału szpitala dziecięcego w Bytomiu oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych.
"Jeśli jesteście świadkami ciekawego wydarzenia w Waszej okolicy, piszcie do nas i ślijcie zdjęcia na [email protected]!"